Home Uncategorized هر آنچه که باید درباره وکیل طلاق توافقی تهران و وکیل تخلیه ملک در تهران بدانید

هر آنچه که باید درباره وکیل طلاق توافقی تهران و وکیل تخلیه ملک در تهران بدانید

by Uneeb Khan
هر آنچه که باید درباره وکیل طلاق توافقی تهران و وکیل تخلیه ملک در تهران بدانید

گروه حقوقی دادارمنش ، سعی دارد در این نوشتار به طور کامل دعوی تخلیه ملک، روند قانونی، مراحل، مراجع ذی‌الصلاح، مدارک و مربوط به تخلیه حکم را گام به گام بررسی کند. در کنار وکیل تخلیه ملک گروه حقوقی دادارمنش در شرق و شمال تهران باشید.

در پرونده های ملکی ابتدا وکیل تخلیه ملکی تهران اسناد را بررسی می کند. قراردادهای اجاره بسته به قانونی که بر اساس آن منعقد شده اند رویه متفاوتی دارند. گروه حقوقی دادرمنش به مشتری توضیح می دهد که قرارداد اجاره چه حقوق و تعهداتی را برای موجر و مستاجر ایجاد می کند. یکی از مهمترین وظایف وکیل تخلیه در تهران، شفاف سازی مراحل رسیدگی به موکل خود است. با مشاوره یک وکیل می توانید امیدوار باشید که در هنگام دعوای ملکی به تمام حقوق خود برسید.

مزایای داشتن وکیل تخلیه ملک در تهران   (H2)

تعیین مرجع صلاحیتدار رسیدگی به دعاوی ملکی یکی از مهمترین وظایف وکیل به منظور جلوگیری از تاخیر در رسیدگی است. وکیل تخلیه مستاجر تهران تعیین می کند که کدام مرجع، یعنی هیأت حل اختلاف یا دادگاه محل وقوع ملک، صالح به رسیدگی است. در صورتی که اجاره نامه کتبی و برای مدت معین منعقد شده باشد و قرارداد به امضای دو شاهد رسیده باشد، شورای حل اختلاف محل صلاحیت رسیدگی خواهد داشت. در این صورت دستور تخلیه محل صادر می شود. یک وکیل تخلیه ملک در تهران توضیح می دهد که اگر قراردادی با شرایط قانونی مطابقت نداشته باشد، موکل باید ادعای تخلیه ملک را در دادگاه ثبت کند. در چنین حالتی دادگاه پس از بررسی پرونده، دستور ترک ملک را صادر می کند.

چرا نیاز به وکیل برای تخلیه فوری داریم؟ (H2)

طبق قرارداد موجر و مستاجر، وکیل تخلیه تهران در اسرع وقت حکم تخلیه را دریافت می کند. توجه داشته باشید در صورتی که قرارداد اجاره شرایط قانونی لازم را داشته باشد، هیئت حل اختلاف بلافاصله حکم تخلیه را صادر می کند. به این ترتیب وکیل تخلیه تهران ظرف یک هفته دستور تخلیه ملک را دریافت می کند. این حکم از طرف مستأجر قطعی و غیر قابل فسخ است.

تفاوت دستور تخلیه ملک با حکم تخلیه ملک چیست؟ (H2)

تفاوت حکم تخلیه با حکم تخلیه در بسیاری از موارد نحوه اجرا، مدت آزادی، شرایط لازم برای اقدام قانونی و … است که هر یک از شرایط هر یک را جداگانه بررسی می کنیم. برای صدور حکم خالی، قرارداد باید دارای شرایط زیر باشد:

  • قرارداد مربوط به سال 1376 به بعد باشد.
  • مدت زمان قرارداد به اتمام رسیده باشد.
  • ·          قرارداد به امضای دو شاهد رسیده باشد.
  • ملک مورد قرارداد باید مسکونی باشد.
  • قرارداد موضوع دعوا باید اجاره باشد و نه هیچ نوع قرارداد دیگری.

ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی تهران  (H2)

گاهی مرکز زندگی بر خلاف میل و اشتیاق در روزهای اول شکل گیری، ضعیف و ناپایدار می شود! و کار به جایی می رسد که زن و شوهر تنها راه ادامه زندگی جدا شده خود را می بینند! حضور وکیل طلاق توافقی در تهران تاثیر بسزایی در روند جدایی آنها خواهد داشت. وکیلی که با استفاده از دانش و تجربه خود در این زمینه می تواند بهترین نتیجه را برای شما رقم بزند و کمترین خسارت را به شما وارد کند.

از آنجایی که فرآیند طلاق امری بسیار تخصصی است، حضور وکیل طلاق توافقی در تهران می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه به بهترین نتیجه ممکن منجر شود. حضور وکیل متخصص و آشنا به دادرسی می تواند از مراجعه مکرر به دادگاه جلوگیری کند. همچنین می تواند زوجین را در مسیر طلاق راهنمایی کند و مدارک لازم مانند گواهی عدم سازش، طلاق توافقی و … را به بهترین نحو تنظیم و به دادگاه تحویل دهد.

وکیل طلاق تهرانی طلاق اختیاری می تواند با رسیدگی تخصصی و حرفه ای به پرونده شما حقوق مالی و غیر مالی شما را تضمین کند و از رنج و عذاب جلوگیری کند. از آنجایی که روند طلاق انتخابی بین بد و بدتر است و در هر صورت هر زوجی از نظر عاطفی در رنج هستند، پس بهتر است در انتخاب وکیل مناسب نهایت دقت را داشته باشید. یک وکیل طلاق خوب باید ویژگی هایی داشته باشد که قبل از ارجاع پرونده باید به آنها توجه کنید. از ویژگی های یک وکیل طلاق خوب تهران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آگاه از روند پرونده و دادگاه.
  • داشتن دانش به روز و کارآمد. امین و رازدار.
  • دلسوز و صبور.
  • دارای پرونده‌های موفق در کارنامه‌ی کاری خود.
  • دقیق و تیزبین. شنونده‌ی خوب.

مراحل اقدام به طلاق توافقی (H2)

به گفته یک وکیل طلاق مصرفی تهران، طلاق توافقی تا حدودی با سایر انواع طلاق متفاوت است. بنابراین، طلاق توافقی نیز قوانین خاص خود را دارد و با انواع دیگر طلاق متفاوت است. در زیر مروری کامل بر تمامی مراحل طلاق توافقی خواهیم داشت. پس از مطالعه این مراحل در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل طلاق تهران تماس بگیرید.

Related Posts

Businesszag logo

Businesszag is an online webpage that provides business news, tech, telecom, digital marketing, auto news, and website reviews around World.

Contact us: info@businesszag.com

@2022 – Businesszag. All Right Reserved. Designed by Techager Team